Tegenwoordig heb je met een bedrijf met verschillende zaken te maken. Zo verkopen we tegenwoordig erg veel online, waardoor je te maken hebt met het afronden van bestellingen, klantenservice, klantcontacten en het onderhouden van de band met je partners waar je mee samenwerkt. Je zult rekening moeten houden met verschillende factoren, wat je niet allemaal alleen op zou kunnen pakken. Zo zijn er ook vele klanten en partners die je proberen te bellen, terwijl jij je ook dient te focussen op de eigen werkzaamheden. In dit blog zullen we gaan kijken naar hoe je de service binnen het bedrijf kunt verhogen, door gebruik te maken van een telefoon beantwoord dienst!

Hoe verloopt de communicatie met je klanten?

Om te kijken hoe je nu scoort op het gebied van service binnen je bedrijf, is het goed om kritisch te kijken naar hoe de communicatie met klanten op dit moment loopt. Kunnen de klanten je altijd bereiken en weet je snel te reageren? Dit zijn vragen die jezelf zult moeten vragen, om vervolgens te kijken in hoeverre je hier op scoort. Wanneer je je beseft dat je de klanten niet altijd te woord kunt staan en het ook wel eens langer kan duren voordat je reageert, zou je kunnen kijken naar wat hier een oplossing voor kan zijn. 

Kies voor een telefoon beantwoord dienst

Wanneer je de telefoon zelf niet altijd op kunt nemen maar de klanten wel te woord wilt staan, kun je gebruik maken van een telefoon beantwoord dienst. Met een telefoon beantwoord dienst huur je als het ware een vaste telefoniste in, die vervolgens het eerste woord geeft aan de klant en de nodige informatie weet te geven. De telefoniste zal zich verdiepen in je bedrijf, waarna zij op iedere vraag antwoord weet te geven en het probleem van vele klanten al is opgelost. Wanneer de klant jou wilt spreken kan de telefoniste hier een belafspraak voor maken, zodat de klant of beller ten allen tijde gehoord zal worden!

Gemak en kwaliteit met de diensten van Bizziphone.com!

Met een telefoon beantwoord service zul je de service binnen je bedrijf verhogen en zijn er vaste aanspreekpunten voor de klanten. De telefoniste treed als het ware in binnen jouw bedrijf, doet alle kennis op, om deze uiteindelijk te uiten naar de klanten en de klanten te kunnen helpen met hun vragen en klachten. Tegen een vast tarief per maand beschik je ook over een beantwoord dienst, zowel telefonisch als via de chat. Neem snel eens een kijkje op Bizziphone.com, waarna ook jij de service binnen je bedrijf kunt verhogen en flinke stappen kunt zetten met je eigen onderneming! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *